(chci si ještě vybírat produkty)
Zobrazit košík >(chci přejít k objednání)
Tester byl navržen tak, aby eliminoval podezření na poškození těsnění hlavy a samotné hlavy u benzinových, naftových a kapalinou chlazených vozidel na LPG. ..."
Dostupnosť:
skladem u nás
Kód:
mi02779
V chladicím systému
Tester byl navržen tak, aby eliminoval podezření na poškození těsnění hlavy a samotné hlavy u benzinových, naftových a kapalinou chlazených vozidel na LPG. Reakční kapalina se změní na žlutou nebo zelenou, když těsnění uniká a CO2 vstupuje do chladicího systému.
Princip činnosti přístroje je založen na měření koncentrace CO2 – v případě zvýšené koncentrace reaguje reakční kapalina s CO2 a mění svou barvu.
Set obsahuje:
10 ml CO2 reakční tekutiny (stačí na 5 testů)
Kónický univerzální adaptér 25mm-55mm
Měřící trubice
Černý měřící adaptér (25mm-55mm) umožňuje kontrolovat 6x více různých průměrů náplně chladicí kapaliny než v testerech s jedním bílým adaptérem. Umožňuje vám mimo jiné kontrolovat osobní auta, nákladní auta, traktory, bagry, motocykly, vysokozdvižné vozíky.
Adaptér je vyroben ze speciální směsi kaučuku odolné vůči vysokým teplotám a vhodně měkký díky čemuž těsně přiléhá k plniči a trubce testeru, což zaručuje 100% těsnost během testu.
Pokyny pro test:
Naplňte přístroj reakční tekutinou po úroveň mezi komorami (přibližně 2 ml).
Připojte tester k otvoru expanzní nádoby nebo chladiče.
Nastartujte motor, nechte jej běžet při vysokých otáčkách, abyste dosáhli vyššího spalovacího tlaku.
Nechte motor mírně běžet při zvýšených otáčkách a sledujte chování reakční kapaliny
Změna barvy reakční kapaliny na žlutou nebo zelenou během několika minut od testu indikuje poškozené těsnění hlavy nebo poškození samotné hlavy.
Po dokončení testů přístroj opatrně rozeberte.
Výsledky testu:
Změna barvy z modré na zelenou v dieselovém motoru - indikuje poškození těsnění hlavy nebo hlavy samotné.
Změna barvy z modré na žlutou v benzínovém/LPG motoru - indikuje poškození těsnění hlavy nebo hlavy samotné.
Modrá reakční kapalina – v systému se nezjistil žádný CO2.
Bezpečnostní informace:
Při zkoušce nádržky chladiče je nutno dbát zvýšené opatrnosti při odšroubování uzávěru na teplém motoru a při samotné zkoušce - nebezpečí popálení!
Během testu nedovolte, aby se chladicí kapalina smíchala s reakční kapalinou - Test může být nesprávný!
Uchovávejte mimo dosah dětí, po testu si důkladně umyjte ruce!
Tester byl navržen tak, aby eliminoval podezření na poškození těsnění hlavy a samotné hlavy u benzinových, naftových a kapalinou chlazených vozidel na LPG. ..."
Dostupnosť:
skladem u nás
Kód:
mi02779
V chladicím systému
Tester byl navržen tak, aby eliminoval podezření na poškození těsnění hlavy a samotné hlavy u benzinových, naftových a kapalinou chlazených vozidel na LPG. Reakční kapalina se změní na žlutou nebo zelenou, když těsnění uniká a CO2 vstupuje do chladicího systému.
Princip činnosti přístroje je založen na měření koncentrace CO2 – v případě zvýšené koncentrace reaguje reakční kapalina s CO2 a mění svou barvu.
Set obsahuje:
10 ml CO2 reakční tekutiny (stačí na 5 testů)
Kónický univerzální adaptér 25mm-55mm
Měřící trubice
Černý měřící adaptér (25mm-55mm) umožňuje kontrolovat 6x více různých průměrů náplně chladicí kapaliny než v testerech s jedním bílým adaptérem. Umožňuje vám mimo jiné kontrolovat osobní auta, nákladní auta, traktory, bagry, motocykly, vysokozdvižné vozíky.
Adaptér je vyroben ze speciální směsi kaučuku odolné vůči vysokým teplotám a vhodně měkký díky čemuž těsně přiléhá k plniči a trubce testeru, což zaručuje 100% těsnost během testu.
Pokyny pro test:
Naplňte přístroj reakční tekutinou po úroveň mezi komorami (přibližně 2 ml).
Připojte tester k otvoru expanzní nádoby nebo chladiče.
Nastartujte motor, nechte jej běžet při vysokých otáčkách, abyste dosáhli vyššího spalovacího tlaku.
Nechte motor mírně běžet při zvýšených otáčkách a sledujte chování reakční kapaliny
Změna barvy reakční kapaliny na žlutou nebo zelenou během několika minut od testu indikuje poškozené těsnění hlavy nebo poškození samotné hlavy.
Po dokončení testů přístroj opatrně rozeberte.
Výsledky testu:
Změna barvy z modré na zelenou v dieselovém motoru - indikuje poškození těsnění hlavy nebo hlavy samotné.
Změna barvy z modré na žlutou v benzínovém/LPG motoru - indikuje poškození těsnění hlavy nebo hlavy samotné.
Modrá reakční kapalina – v systému se nezjistil žádný CO2.
Bezpečnostní informace:
Při zkoušce nádržky chladiče je nutno dbát zvýšené opatrnosti při odšroubování uzávěru na teplém motoru a při samotné zkoušce - nebezpečí popálení!
Během testu nedovolte, aby se chladicí kapalina smíchala s reakční kapalinou - Test může být nesprávný!
Uchovávejte mimo dosah dětí, po testu si důkladně umyjte ruce!
Sada pro testování těsnosti hlavy válců 10 ml
Tester byl navržen tak, aby eliminoval podezření na poškození těsnění hlavy a samotné hlavy u benzinových, naftových a kapalinou chlazených vozidel na LPG. ..."
Příjemce :
* Povinná pole
Zrušit nebo
V chladicím systému
Tester byl navržen tak, aby eliminoval podezření na poškození těsnění hlavy a samotné hlavy u benzinových, naftových a kapalinou chlazených vozidel na LPG. Reakční kapalina se změní na žlutou nebo zelenou, když těsnění uniká a CO2 vstupuje do chladicího systému.
Princip činnosti přístroje je založen na měření koncentrace CO2 – v případě zvýšené koncentrace reaguje reakční kapalina s CO2 a mění svou barvu.
Set obsahuje:
10 ml CO2 reakční tekutiny (stačí na 5 testů)
Kónický univerzální adaptér 25mm-55mm
Měřící trubice
Černý měřící adaptér (25mm-55mm) umožňuje kontrolovat 6x více různých průměrů náplně chladicí kapaliny než v testerech s jedním bílým adaptérem. Umožňuje vám mimo jiné kontrolovat osobní auta, nákladní auta, traktory, bagry, motocykly, vysokozdvižné vozíky.
Adaptér je vyroben ze speciální směsi kaučuku odolné vůči vysokým teplotám a vhodně měkký díky čemuž těsně přiléhá k plniči a trubce testeru, což zaručuje 100% těsnost během testu.
Pokyny pro test:
Naplňte přístroj reakční tekutinou po úroveň mezi komorami (přibližně 2 ml).
Připojte tester k otvoru expanzní nádoby nebo chladiče.
Nastartujte motor, nechte jej běžet při vysokých otáčkách, abyste dosáhli vyššího spalovacího tlaku.
Nechte motor mírně běžet při zvýšených otáčkách a sledujte chování reakční kapaliny
Změna barvy reakční kapaliny na žlutou nebo zelenou během několika minut od testu indikuje poškozené těsnění hlavy nebo poškození samotné hlavy.
Po dokončení testů přístroj opatrně rozeberte.
Výsledky testu:
Změna barvy z modré na zelenou v dieselovém motoru - indikuje poškození těsnění hlavy nebo hlavy samotné.
Změna barvy z modré na žlutou v benzínovém/LPG motoru - indikuje poškození těsnění hlavy nebo hlavy samotné.
Modrá reakční kapalina – v systému se nezjistil žádný CO2.
Bezpečnostní informace:
Při zkoušce nádržky chladiče je nutno dbát zvýšené opatrnosti při odšroubování uzávěru na teplém motoru a při samotné zkoušce - nebezpečí popálení!
Během testu nedovolte, aby se chladicí kapalina smíchala s reakční kapalinou - Test může být nesprávný!
Uchovávejte mimo dosah dětí, po testu si důkladně umyjte ruce!
Nemrznoucí směs G12 je vysoce účinná nemrznoucí kapalina do chladičů s...
92 Kč s DPH
Nemrznoucí směs G11 /modrý/ je vysoce účinná nemrznoucí kapalina do...
92 Kč s DPH